Podpora
Všichni naši pracovníci jsou připraveni Vám pomoci při řešení problémů. Mají možnost různého druhu připojení podle přístupu k řešení problému. K řešení je možné využít testovací databázi (automatická kopie vaší databáze pro účely testování a zácviku nových zaměstnanců) tudíž bez zásahu do ostrých dat.
HOT Line
Naše provozní oddělení je připraveno zodpovědět vaše dotazy, pomoci při řešení jednoduchých problémů
Přímé připojení
Přímé připojení na databázi z vývojového prostředí pomáhá efektivně řešit všechny druhy problémů od těch jednodušších až po ty komplikované.
TeamViewer
Pomáhá řešit problémy přímo na daném počítači, především v komunikaci s jinými aplikacemi jako je banka, CSSZ, datové schránky atd.
Remote Desktop
Připojení pomocí vzdálené plochy využíváme především pro správu serverů u zákazníka. Pomáhá řešit problémy se zálohováním, rychlostí databáze, obnovy testovací databáze atd.